Herschi Frisdrank

Branding & Packaging
de uitdaging

Oud maar nieuw

Het voormalige Herschi Frisdrank was een goedkoop alternatief voor de welbekende frisdrankmerken. In 2020 zou er nieuw leven in het merk geblazen worden, dat nu bij het hogere segment moest gaan horen. Aan mij de taak deze rebranding vorm te geven.

diensten

Branding & Packaging

type

Fictieve casus

oplevering

december, 2020

de oplossing

Sentiment in ’n nieuw jasje

De nieuwe look van Herschi is een combinatie van het verleden het heden. Het merk is een tikkeltje eigenwijs en deels blijven hangen in de jaren ’80, met een modern, zomers sausje. De eenvoudige huisstijl is laagdrempelig en de zonnestralen geven je goede vibes.

het resultaat

Een unieke merkbeleving

Het eigenwijze, vintage karakter van de producten in combinatie met de glazen flesjes zorgt voor een high-end merkbeleving. Door af te wijken van de standaardkleuren op grootverpakkingen vallen de witte sixpacks op in het schap. Doordat het merk zich niet richt tot één specifieke leeftijdscategorie spreekt het zowel jong als oud aan.